Nealakasivarrr Bende 2. Bebeğimi kucağıma alacağım inşallah 1 ay kadar kaldı doğuma. Ev temizligimi yaptim mutfak dolapları, perdeler, halılar vs. Derin bir temizlik oldu. Yemek olarak yaprak sarması koydum. Ayriyeten içli köfte, normal köfte, sulu köfte, poğaça, hamburger köftesi ve ekmeğini yapıp koyacağım. Sizin gibi doğumdan sonra yanımda kimseyi istemiyorum ilk çocuğumda yaşadığım travmalar daha geçmiş sayılmaz.