Nealakasivarrr Niye mecbur bırakırlar ki seni. İstemiyorum dersin olur biter gerekirse sert bir şekilde uyar o dönemde yaşadıklarımız gerçekten unutulmuyor. Ben başta eşime soylicem sonrasinda ailesine soylicem. Benim ailemden kimse yok gurbetteyim. Stres etmek istemiyorum ve rahat geçirmek istiyorum bunun için basta kayinvalidemi görmesem yeterli olur sanırsam.