Guligul inanın evde tartışma olmayacağını bilsem , cümbür cemaat kalsınlar asla dert etmem. Etrafımda olgun insan yok. Herkes alıngan herkes çıt kırıldım herkes nazlı… O ona şöyle demiş, o ona surat yapmış, o odadan çıkmamış, o selam vermemiş… Nasıl anlatayım zindan ediyorlar hayatı. Bende çözümü birbirleriyle görüştürmemekte buldum. Tekrar aynı şeyleri yaşayacağıma yalnız kalırım daha iyi modundayım. Eşimle boşanma derecesine geldim bu sebeplerden ötürü. Sanırım ruhum çok yorgun.