Sedakcby tazecikanneee 2 ay 4 ay ve menenjit aşısı bexero olan ateş yaptı. Muhtemelen 12.ay aşısı da yapacak 😪
SSMU Sedakcby bexero yu ne zaman yaptiniz? Rota ile ayni gun mu? Bide karma asi ile arasinda kac gun vardi? Oglum 2,5 aylik kimi 21 gun sonra diyor kimi 3. Ayda diyor?
BenMathilda 2 ve 4 aylık aşılarinin ates yaptığını hatirliyorum. Diğerleri yapmamıştı. Ozellikle 9,18,24tekiler kesinlikle yapmadi
ipeksenol tazecikanneee 3. Ayda olduğu rotavirüs ve menenjit aşısı ateş yaptı ama sadece o gün , Asi yapmadan önce doktoru calpol içirdi o gün icinde 5 saat arayla 2 kere daha bir ölçek calpol verdim kolayca atlattı yani 37.5 geçmedi ateşimiz 🤗 Şimdi 4. Ay da karma aşı varmış sanırım onu da yapıyor diyorlar bakalım görücez 20 sinde gidicez doktora
eceunverkanra tazecikanneee 1 yasa kadar olan butun devlet aşılarında ateş yaşadık. 1yas asisi ates yapmadı bir de nimenrix(menenjit) ve rota asilari ates yapmadı.
Smshgg FerideDemir ateş düşürücü verdim ince giydirdim baktım yükselir gibi olunca eliniı ayağını yüzünü yıkadım koltuk altini boynunu sildim düşürüyor öyle hemen. Takip ettim sürekli geçti şükür
Zeliiiss Ecemceylan 4. Ay asisinda kaç tane vurdular? Benimkine iki tane bacaktan vuracaklarini söyledi hemşire