escmrk tazecikanneee 1 ve 2de ateşlenmedi dünde rota yaptırdım ateş olmadı 10 gün sonra 4 ay aşısını olcak bakalım o yapcak mı
Mucize2020 Tortilla_ bizde 18. Ay aşısı olacağız hafta içi görünce aaa dedim. Digerlerin de aşırı birşey yaşamadık çok şükür ama kaç a kadar çıktı acaba
Eymenegebebekler 569767 bende 4 gun once yaptirdim 2 aylik aşisını massalh ne ates ne bisey gecede guzel uyudu buyuk oglumda oyleydi galiba herkesde ayni olmuyor ateş vs
Eylulum1809 midekoruyucu rota asisi icin kac saat önce emzirme yapioduk ya hemşire söyledi unuttum da
Eylulum1809 escmrk rota asisi markası tek galiba eczaneden mi aldınız birde emzirme için sanırım 2 saat önce emzirme gidioruz
Smshgg tazecikanneee 4 aylık bebeğim 2 ve 4 aylık aşıları ateş yaptı 4. Ay aşısı iki buçuk gün sürdü bide asi yapmaya giderken hep yüreğim sızlıyor kaç gün ateslenicek diye. Birinci ay asisinda bile huysuzluk yaptı yavruma
Zeliiiss Smshgg 4. Ay asisinda kaç tane vurdular? Benimkine iki tane bacaktan vuracaklarini söyledi hemşire