Mucize2020 Diğer aşılar da kızım da ne ateşlendi ne huysuzdu. Gayet keyifliydi. Ama 18. Ay aşısı bizi mahvetti . 38,5 ateşi gördü. Hatta öğlen vuruldu. Akşam 9’da yatırdım . Gece 11 de ateşler içinde. Hemen kaldırdım bi ilaç içirdim. Uyandı zaten ağlamaya başladı. Bacağı ağrıyordu basmak istemiyordu. Baya 2-3 saat gece ayakta bekledik. Eklemlerine izin verdiğince bez koydum . Sabaha kadar anca düşürdüm ateşi. Ertesi öğlen yine ateşlendi ama kısa sürdü