Katy isterse hergun mudahale etsin . Ekonomistler diyor ki en az 1500 baz puanlık faiz arttırması gerekiyormuş ki makas kapansin .
Nasil bir yol izliyorlar akıllarında ne var anlamak mümkün değil.
Düşününce diyorum ki sadece kesin bı dalavere çevirecekler , bu işin sonunda biseyler mutlaka düzelecek ama o zamana kadar milletin hali ne olur bilemiyorum . Dalavere ile de ne kadar uzun ömürlü bır çözüm olur onu hiç bilmiyorum . Altın dolar ne yazık ki çıktığı yeri unutmuyor . Düşse ne kadar düşer , ev fiyatları ne olacak , araba fiyatları , gaza benzine gelen zamlar ne olacak.
Gıdayı hiç söylemiyorum bile .
Düşünmekten beynim yanıyor. Oturdum oğluma bile ekonomi anlatıyorum 😂 yavrum da iyi bişey diyorum sanıp gülüyor