Koalina ben Türkiye finans kullanıyorum senelerdir ordan alıyorum
En mantıklısı aslında banka araciligi ile almak
En azinda yükseldiğinde satabiliyorsun sonrasında illaki bi düşüş yada müdahale oluyor tekrar alabiliyorsun
Bugun ablam 80binlik dolar aldı
Sabah 9da aldı öğlen 2ye kadar 6 bin kar etti
Satıp tekrar dusukten aldı
Ben altını bozmadım unuttum yoksa bu karla 2 gram ekleyip alırdım yine