feratlarkupeklergiremez Katy Apple kuru 17’ye sabitlemiş artık önümüzdeki hafta 17’yi geçecek demek ki
Zhnce Koalina suan baya düştü aslında ptesi 9dan sonra yine çıkar eğer açtırma şansın varsa yine de aklında bulunsun 😊
Zhnce feratlarkupeklergiremez ziraatte 5den sonra kur kapanıyor haliyle alım satım arasında çok fark oluyor
feratlarkupeklergiremez Zhnce dolar alayım düşmüşken dedim alamadım GBP aldım biraz o vardı sadece Neyse zaten o da önümüzdeki hafta 23’ü görür
MelinayAsel29 Katy 1 dolar lik param olsa yatirsam kesin düşer cunku ben yatirim yaptigim hersey duser zarar etmeden yatirim yapmwm huyum bu 😂😂😂