Benim de oğlum 35 günlük aşırı ağlıyordu gaz sandık ve doktor şunu söyledi 3 saat boyunca durmadan ağlıyorsa gaz sancısı vardır eğer o kadar ağlamıyorsa açlık ağlamasıdır dedi ve doğduğundan beri hem beni emiyor hem mama veriyordum son zamanlarda bırakmıştım mamayı ve çocuğum aç kalıyormuş günde en az 30 gr almalıymış 45 gr olursa mamayı kesersin dedi bence birde böyle gözlemleyin çocuğunuzu belki işe yarar