yanlız deilsin cnm üzülme kızım 3 aylik bazen susturamıyoruz 3 kişi gaz sancısı olabilir sabir ve zaman geçecek bizim hala devam ediyor gaz sancıları gündüz uykusu o kadar az ki bende baze kafayı yiycem gibi oluyorum böyle büyüyecekler ama unutma hepsini unutucaz geçecek