Deletedmom110 öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz.. Her anne bu dönemlerden geciyor merak etmeyin. Ben 4 ay cektim gaz sancısını. Size en cok onerecegim sey masaj. Bol bol masaj. Bebegini hareket ettir bacaklarini bisiklet cevirir gibi yap ayaklarini karnina dogru ittir. Emzirirken memenun ucuyla birlikte kahverengi halkayida almali yani hava yutmamalı.. emzirirken parmak uclarinizla karnina dokunun masaj yapın. Ayak altina aci elma yagi 1 2 damla olarak masaj yapın. Her emzirmeden sonra gazini cikarin. Ayagini karnina sicak havlu koyabilirsin.gözetimin altinda da yuzustu yatirabilirsin kolayca gazini cikarir.. gaz yapacak seyler tuketmemeye ozen gosterin bu surecde size ne gaz yapiyorsa bebeginize gecer. Yemeklerinize kimyon koyark biraz gazi azaltmis olursunuz. Birde bebeginizi emzirirkem vuducunu size bakacak sekilde kendinize dogru cekerek emzirin yani yapisin bu sekilde emerken bile gazini kendisi cikarabilir. Umarim ise yarar. Bebeginizin gunluk cisli bez sayisi nasil dolu dolu yapiyor mu.. aç degil demi