40.gününden beri uyku düzeni oluşturmaya başladım.yazın akşam 8 ,kışın yani şuan 7 de uyuyor. 7.5 aylığız, tam uykusunun gelmesini bekliyorum oda 3-3.5 saatte bire denk geliyor.emzirirsem hemen uyur, kendı yatagına koysam 10-15 dk aglayıp uyur, bu şekilde. Ama doğalı beri 1 kere bile düzenini bozmadım, akşam dışarı cıkmadık, cıksak bile uyku saatinde hep evdeydım. Banyosu ve sabit bir ninnisi var bir de