Sarisko_54 benim 7 de kalkıyor sonra 8.30 da ilk uykusu başlıyor uykular 45ten uzun olmuyor toplamda 4,5 saati geçirmemeye çalışıyorum. son uyuduğu saate bakamıyorum çnkü 16.00 dan sonra 19.00 a kadar asla dayanamıyor daha çok yorulup uykuya geçemiyor.Mesela şuan uykusu geldi ve uyuttum inşallah çok uyumaz diye dua ediyorm ve sesler çıkartıyorum 🤣 çünkü 19.30 gibi uyutuyorum her akşam.Bir arkadaşımız aşağıda tam dalmasa da sallıyorum demiş ben de öyleyim yani 19.30 da uyutuyorum ama 21.30 a kadar iki üç defa uyanıyor o saate kadar kontrollü bırakmıyorum beşiğe sonra bırakıyorum.Benim bebeğim de gece çok uyanıyor.Gündüz uykuları düzenli ve saatli olmasına rağmen ..Onu da çözersem çok iyi olacak.Yani püf nokta çocuğu çok yormamak ve ayına göre uyanıklık saatlerine uyum sağlamak.