Herkese merhaba,
Bebeğim 3 buçuk aylık ve ne yaptıysam erken yatıramadım. Uğraştığımla kaldım kendi düzeninide bozdum. 11 gibi yatıyordu gece uykusuna. 9 da yatırmak için uğraştım kısa uyuyup uyandı sonra dahada uykusu açıldığı için 1-2 lerde yatmaya başladı. Tabi birde sallayarak uyuttuğum çocuk memede uyumaya başladı. Ne yaptıysam uyumadı. Bir tek memede uyudu. Siz nasıl memede uyutmayı bıraktınız? nasıl erken uyutmaya alıştırdınız? Bilgisi tecrübesi olanlardan yardım bekliyorum…