ilkbahar marka degil kuzum benim kisi komsumuzun balıkesirde zeytinliği var eşi gecen hafta gitti getirdi baya getirdi adam sipariş verdik hep sagolsunlar onların kendi bahcesin soguk sıkımmı ne diyolar kemdileri sıkıyor makinalarında her sene alıyoruz valla yetmiyo bile bize o bile anneme verdim 2.5 litresini hatta 2.5ta kendime kaldı şimdi bir 2.5 daha istedim getircekler bakalım