Aselinannesii6 Bim sole 5 lt yağ dün 99 tl ydi bugün eşim aldı yeni 119 lira ya nereye gidiyor bu hal böyle
2bebelianne__ Aselinannesii6 pazar günü 60 liraya aldığım bebelac mama bugün Akşam eşim aldı 78 lira olmuş 4 gun de 18 lira zam 🤔 1 litre 21.50₺ aldığım sıvı yağ 26 lira olmuş yorum yok artık ALLAH sonumuzu hayır etsın
Leylaa_ Aselinannesii6 Aayy bim de iyice abarttı cidden yaa ben Bizim Mısır yağını alıyorum 5 lt 120 TL onu alacağına Mısır yağ al ayçiçek yağ iyi değil zaten
ilkbahar Aselinannesii6 ben de az önce Bimdeydim gördüm onu alcağıma bari bunu sipariş edeyim diye düşündüm 👩💼https://www.marketdeposu.com/marketdeposu-com-hos-geldiniz
Deletedmom5284 O yağın kokusunu sevemedim yemeklerde ağır bi koku bırakıyo diye almıyodum yakında bunu bile alamicaz galiba sinekten yağ çıkarmaya bakın kızlar 😂😂
Slyshn 2bebelianne__ bebelac gold aldım bebegime içmedi açıldı ama hiç kullanmadığım paket öylece çöp olucak yakın olsak verirdim sana valla.
Deletedmom4444 Luks yasiyorsunuz ucuz yag alin siz de. Aaa en ucuz yag 119 tl olmus Yag zararli kullanmayin en iyisi.
Honki_Ponki Aselinannesii6 Bindirim bindirim bide indirim diye yazmışlar valla bende şok oldum bu gün gördüm resmen bize bindiriyorlar🥺
Annesiballlisi Honki_Ponki zaten yılanın başı bim. İlk zamları bim yaptı ondan sonra A101 şok diğer marketler zam yapmaya başladı. Bim 9 trilyon ceza yedi hala akillanmadı. O yediği cezayı kapatmak için daha çok zam yapacak. Bu böyle gidecek. Allah gözlerini doyursun
Leylaa_ ftsdmrhn Ucuz demedim BİM’in ne olduğu belli olmayan markayı alacağına bilindik markayı Mısır yağ al dedim ayçiçek yağından Mısır yağ daha pahalı normal de 🙄
ilkbahar Honki_Ponki yudum marka ayçiçek yağı ama baktım EFT/havaleylemiş direk satın alınmıyo 😱🥺 neyse vazgeçtim ayçiçeğe okadar para veremem , zeytinyağı alcam para verdiğime değsin 😀🤷
Honki_Ponki Annesiballlisi bunu bilmiyordum bizim burdada bir yerel market var BEREKET diye oradaki yağ fiyatıyla Hakmarınkini gördük arkadaşlarla geven gün hemen şikayet ettik valla yerel marketi zabıtaya mina ayçiçek yağına 175 tl yazmış yerel market hakmarda ise 99 yazmış farklı bir markaya anlamıyorum neyi farklı bu yağların içinde yağ var işte biz neye bukadar fazla para ödüyoruz mantığım almıyo 🤯
alinaannee Mehmetereninannesi yemeyelim en iyisi bir de bunun tuvalete gitmesi var bir tuvalet kağıdı olmuş bilmem kaç tl 🤕🤕🤕