Honki_Ponki ilkbahar yeşil olan sanırım evet valla mis gibi tadı öle acı da degil kendileri sıktıgı için gördümde sıkım haneyi o yıüzden güveniyoruz
ilkbahar Honki_Ponki baktım da öyle D. uygulama üzerinden satan var zeytinyağı, o aldığın yer satmıyomu ordan 😊✌️
ilkbahar Tubarslan güvenilirliği hakkında bilgim yok bende vazgeçtim almaktan ✌️ silemiyorum da linki🙂
Meyra1 Aselinannesii6 dün ben alamadım mesela 120₺ ydi olanla idare edeceğim alana kadar 150₺ olur herakde
Honki_Ponki ilkbahar yok sanırım öle satıs yapmıyola tanıdıklara işte bide onların öevresi isterse öle yapıyolar haftaya üçüncü patiyi çıkarcaklarmış bu zeytin işinde kış ayına kalıyo ya orası zorlayıcı valla karda bile topladık der bizim komsu zeytini
Leylaa_ ftsdmrhn Ucuz demedim BİM’in ne olduğu belli olmayan markayı alacağına bilindik markayı Mısır yağ al dedim ayçiçek yağından Mısır yağ daha pahalı normal de 🙄
ilkbahar Honki_Ponki hım anladım kanki🙂 zormuş baya ya zeytin işi Allah kolaylıklar versin onlara da canım 🥺