Cennet1212 ceyhunun_annesi valla ben hiç islamiyorum alıyorum normal tencereye kendi kendine kaynıyor pişiyor çok acelem varsa dudukluye atıyorum orda pişiyor ama genelde tencerede
ceyhunun_annesi Cennet1212 teşekkür ederim canım vallaha bugun disaridaydim yemek be yapıyım bilemedim nohut yapam dedim oda geç olur gibi geliyo en iyisi aperatif yapıyım bugünde ıslatıp yarın pişiririm
Deletedmom_26 ceyhunun_annesi Bı gece önceden islatmadan pişirmeyi denedim 3 saat ocakta pissin diye bekledim sonuç pişmedi 🤔 Duduklude pişer bu arada ben kullanamıyorum duduklu
ceyhunun_annesi Deletedmom_26 bende bundan korkuyodum işte pişmez diye en iyisi akşam ıslayım koyuyum yarın
ceyhunun_annesi Mrvhtp81 sert kalır bence de ya varsa bi tuyosu diye soruyum dedim ama önden haşlamak da baya uğraştıcak en iyisi bugün ıslayım yarın pişireyim
ceyhunun_annesi YavuzCagan ya nohuta pek güvenmiyorum eşim açık almış markası ne bilmiyorum pişer mı bilemedim ki
YavuzCagan ceyhunun_annesi yani şöyle ben köy nohutu pişirmiştim küçücük tü cok bu pişmez dediğim halde baktm pişmiş
Deletedmom_26 ceyhunun_annesi Umutla pişer diye bekledim bide akşamdan ıslat valla sonuç hüsran oluyo düdüklüde pisebilir ama normal tencerede benim pişmedi bide lezzetliydi nohudu ona acıdım dökmek zorunda kalmıştım daha 2 saat kalsa anca piserdi herhalde 🙄
birfincantuzruhu Nilara007Bond valla düdüklü tencere cesaret işi ben de korktugum için termo olanlardan kullanamıyorum 🙈