Deletedmom_26 ceyhunun_annesi Umutla pişer diye bekledim bide akşamdan ıslat valla sonuç hüsran oluyo düdüklüde pisebilir ama normal tencerede benim pişmedi bide lezzetliydi nohudu ona acıdım dökmek zorunda kalmıştım daha 2 saat kalsa anca piserdi herhalde 🙄
birfincantuzruhu Nilara007Bond valla düdüklü tencere cesaret işi ben de korktugum için termo olanlardan kullanamıyorum 🙈
YavuzCagan ceyhunun_annesi yani şöyle ben köy nohutu pişirmiştim küçücük tü cok bu pişmez dediğim halde baktm pişmiş
Eylulunannesi28 ceyhunun_annesi çok zor pişer uzun sürer yani ıslatılan yarım saatte pişer ama ıslatılmayan 3 4 saat anca belki hiç denemedim ıslatılmadan
ceyhunun_annesi Bilgekusunannesi yapmadım kuzum riske atmadım çok fazla kişi pişmez dedi yarın yaparım artık