ceyhunun_annesi Kizlarrr nohut ıslamadım akşamdan ama şimdi yapsam nasıl pişer, pişirebilir miyiz ya bilen var mı
birfincantuzruhu ceyhunun_annesi sıcak suda dudukluye koymadan önce iyice haşlayın. Düdüklü tencerenizin kalitesine göre pişirir. Ben hiç akşamdan islatmam. Hemen sicaknsuda haşlar öyle koyarim düdüklü tencereye.
Mucizem_0809 ceyhunun_annesi koy düdüklüye bi taşım kaynat bırak öyle 1 saat kadar sıcak suyun içinde sonra süz pişir ben öyle yapıyorum ıslatmadıysam
ceyhunun_annesi egeninanns ya bende öyle düşündüm ama belki farklı bi yöntem vardır diye soruyum dedim
birfincantuzruhu ceyhunun_annesi valla genisce bi tencereye koyuyorum kontrol ediyorum hafif yumusadimi süzüp dudukluye koyuyorum dakika tutmadim
Kardi_13 ceyhunun_annesi Ben suya koymadan ve düdüklü olmadan pişiriyorum 2 saatte pişiyor ama çok güzel ee pişiyor nohutun kalitesine bağlı tabi Ama bu süre boyunca suyla kaynatıyorum yumuşayınca suyunu boşaltıp salçasını koyuyorum biraz da öyle kaynadiginda çok güzel olukr yani
cikolatahurma ceyhunun_annesi nohutu. Kalitesine bağlı bence ben hiç ıslatmam ya düdğklüye atarım yada tencerede pişmeye bırakırım bnim nohut çabuk pişer
Limoncekirdegii cikolatahurma hangi nohutu kullanıyorsunuz ki. Ben böyle yaptığımda kesinlikle diri kalıyor.
alinsmom1 ceyhunun_annesi Önden düdüklüde haşlıyorum yumuşayana kadar 35 dk falan düdüklüye de bağlı sonra süzüp soğan salça kavurup suyunu koyup tekrar düdüklüde pişiriyorum . Gayet güzel oluyor
ceyhunun_annesi Mrvhtp81 sert kalır bence de ya varsa bi tuyosu diye soruyum dedim ama önden haşlamak da baya uğraştıcak en iyisi bugün ıslayım yarın pişireyim
YavuzCagan ceyhunun_annesi ben de bir keresinde aksamdan koymayı unutmuştum düdüklüye koydum hemen 1 saatte pişti pamuk gibi oldu düdüklünüz iyi ve varsa deneyin bence
ceyhunun_annesi YavuzCagan ya nohuta pek güvenmiyorum eşim açık almış markası ne bilmiyorum pişer mı bilemedim ki