MeteNaz Karanimmmm reis böyle düşünenlere de cevap verdi tatlım dolar ve euro ile maaş almadığımız için sorun yok 😂
ybk2019 Katy beyin yok ne demek? Ben kredilerimi rahat ödeyeceğim diye seviniyorum mesela elime para geçecek diye. Konuşurken seçerek konuşun cümlelerinizi
Katy ybk2019 nasıl gececek eline pardon? Yagdan undan ekmekten haberın var mı? Yag olmus 200 tl yılbasında zamda geliyor. Verdigini geri alıyor ne degişiyor
Kuzeybabyy ybk2019 Beyin yok demeyelimde beynini kullanamıyor kapasitesi almıyor diyelim. Mesela bu zamlar bu kadar çok olmasa faizler çok artmasa krediniz erken bitebilir daha çok para arttırabilirsiniz bu konuda ne düşünüyorsunuz
Mrvhtp81 ybk2019 yanlış dusunuyorsunuz yine kalmicakki elinize para ocaktan sonra ki zamları gör sen bide bakalım iyiminoldu kötümü bu kadar yükseltmelerinin sebebi yapılacak olan zam
susunbebekuyuyo MeteNaz öyle umutsuz yaşanmıyorda umut etmeyi düşünce o bile zamlı geliyor insana malesef
[silindi] Katy gerçekten millet aç bunun herkes farknda ama mecbur 100tl bile yükseltseler sevinirler yapıcak bişey yok allah hepimizin yardımcısı olsun sonumuz iyi değil..
YorgunAna07 Asgari ücretin açıklanması üzerine ocağa koyduğum yemek kaldı tüp bitti 🤣bu bir işaret olabilir 🤯
Mrvhtp81 MeteNaz artsa ne olacak ocaktan sonraki bizlere geçirecek zamları düşünebiliyor musun ??? Dolar 15 lira
Sukursebebiii MeteNaz gecen yil 380 doara tekabul ediyordu asgari ucret bu yil 270 neye seviniyoruz anlamiyorum hakikaten diyeoum bazilarina mustehak ama arada kayniyoruz yaniyoruz.
Katy ybk2019 bencilsiniz işte. Ben genel olarak düşünüyorum. Siz sadece kendi borclarınızı dusunuyorsunuz nasılsa bana yeter diye. Ona bakarsanız benımde durumum iyi. Benımde kafam rahat olsun o zaman
ybk2019 Mrvhtp81 biz iki kişi çalışıyoruz eşim asgari ücretten fazla alıyor benim elime kalan paradan bahsediyorum market alışverişine kalan paradan değil
Balbebek_Egemen MeteNaz 4250 olsa ne olcak herşeye zam gelmişken markasız makarna 4 tl sıvı yağın en küçüğü 30 bir sür 10 tl millet ekmek kuyruğunda yazık günah
bebeksibiriyim MeteNaz yazık baika hiç bir şey düşünmüyorum.şimdiden gelen zamlarla iki kişi çalışsa geçinemiyor.aralıktan sonra ki zamları seyredin bir de.yazıktır gğnahtır ya
Dedimolabilir MeteNaz vergiler kalkmis.maaslardan ilk ay kesinti olmucakmis insallah hayirlisi ne diyelim