[silindi] Katy beyin yok ne ya millet napsın napabilir mecburen seviniyo 4bin 250 bazıları icin iyi para
susunbebekuyuyo Katy en basitinden 30 gün boyunca her gün ekmek alan bir aile 30*4=120 tl hadi ayçiçek yağı aldın 150 tl birde un ekle 5 kg un 50 tl maaşım zaten 320 tlsi gitti o da şuan ki fiyat diğer ihtiyaçları hesaplarken sinir basıyor bana sevinenler nerden alışveriş yapıyor söylesinler bizde yapalım !!!
ybk2019 Katy beyin yok ne demek? Ben kredilerimi rahat ödeyeceğim diye seviniyorum mesela elime para geçecek diye. Konuşurken seçerek konuşun cümlelerinizi
SeverusSnape MeteNaz yani aslında diyor ki; Dolar 20₺ Euro 23₺ Gram Altın 1000₺ 5 Litre yağ 200₺ Bir paket makarna 8₺ Bir ekmek 5₺ Herkese hayırlı uğurlu olsun. Hep birlikte fedakarlık yapacağız diyor. Yerken birlikte yemedik, batarken birlikte batıyoruz.
UcuBulunamayanBant MeteNaz valla hicbisey düşünmüyorum yükselmesi hicbisey ifade etmiyor çünkü yıllık zam giderlerini karşılamayacak fazlasıyla gidecek geri nasıl olsa. Bide diyor ki işverenlere siz dolarlami Euro ilemi calistiriyosunuz çalışanları diyor yani kısaca doların ne alakası var demek istiyor sanki malzemeleri yurtdışından ihraç etmiyormusuz gibi. Agam bizimle dalga geçiyor🤦
Tugbapoyraz Vergi noldu vergi alacaklar miymis kuş kadar kaliyo kesile kesile yıl sonu ya verseler nolur
KbrMte MeteNaz Nesi hayır olacaksa artık. Dünyanın zammı gelirken herşeye.. Asgari ücretle gecinenlerin Allah yardımcısı olsun.
Katy [silindi] ya nesi iyi yag un bez gıda hersey fırlamış. Ucuza bısey yok. Havaylamı besleniyor bu şahıs anlamıyorum ki. Yandaş falanmıdır nedir. Walla zor tutuyorum kendimi ters bısı yazmamak ıcın
MeteNaz Karanimmmm reis böyle düşünenlere de cevap verdi tatlım dolar ve euro ile maaş almadığımız için sorun yok 😂
susunbebekuyuyo MeteNaz öyle umutsuz yaşanmıyorda umut etmeyi düşünce o bile zamlı geliyor insana malesef
Milamoms MeteNaz Degisen bişey yok asgari ücret geçim derdi bitmeyecek zam gelmeden eridi üstüne ocakta gelecek olan elektrik su doğalgaz zammı var bide ev kiraları artacak
[silindi] Katy gerçekten millet aç bunun herkes farknda ama mecbur 100tl bile yükseltseler sevinirler yapıcak bişey yok allah hepimizin yardımcısı olsun sonumuz iyi değil..