Bu ülkede sadece asgari ücretli yasamıyor arkadasım emekli diğet calısanlar enflasyondan aşırı sekilde etkişenıyor bence zam oranı herkese eşit yapılmalı. Ben yılları verdım okudum hemsşire oldum yıllarca atanmak için calıstım atandım aldığım maaş 4.500. Asgarıde gozum yok ama insanlara emeklerının karsılıgını versın ler ve en önemliai emek vermıs emeklilerinde boynunu bükmeye hakkı yok yag olmus 130 yemeson içmeain mi insanlar yapmayın be sunu asgariyı yukselttın hadı alkış sana rte