Ogullarinaasikanne 3900 yapalım dediler.. Olmaz dedim… 100 lira da benden olsun dedim, bu işi 4bin yapıp kapattim, hayrli uğurlu olsun.."
is loading..
Az evvel, meral aksenere ‘engelli maaşım 650 milyon tele allahima şükür cok guzel geciniyorum erduan aşığıyim’ diyen kişinin videosunu izledim. Yani.. Kaç olursa olsun. Pek de onemli değil artık. Insanimiz kendisine layık olani bulup, yaşıyor. yapacak bir sey yok.