Eylulunannesi28 ya uzaktan davulun sesi hoş geliyor devlete yok ya yaşamayın diyorlar tamam yaşamayalım ama böyle de sürünmeyelim ya bezine mi verelim Mama mı alalım kira mı verelim faturalara mı yetelim hangisini düşünelim ben 3 kişi yaşadığım evde yemeye ekmek bulamıyorum kalabalık aileler ne yapsın çocuk mu okutsun ev mi geçindirsin ufak bebesine mi yetsin rabbim nasıl biliyorsa öyle yapsın bu devleti