DoraKizimm Minkpndam Deride döküntü, mukuslu kaka, yeşil kaka, burun tıkanıklığı, en son da bezinde kan oldu.
Minkpndam Mezunanne yapıyorum valla altını açıyorum çıplak bırakıyorum ama yok susmıyor bir haftadır hep ağlıyor
Fitifiti DoraKizimm Kahroluyorum aşıdan sonra bu hale gelen bebeklere,çocuklara. Kılıfta hazır hemen ataktır,diştir,calpol ver geçer blah blah… Akledip,düşünebilme yeteneğimiz kaybolmuş gibi.
Minkpndam Fitifiti neyden oluyor böyle valla aşılarını yapmak istemiyorum artık resmen çocuğum mahf oldu
DoraKizimm Fitifiti Üstelik kilo alamadı bebeğim ondan sonra. Burda post açtım zaten silindi. Umrumda değil. Ben güvenmiyorum artık bu aşılara.
Tosbik1406 Fitifiti bak arkadaşım ben aşı yaptırmıyorum ama aşı yapan ailelerede dil uzatmıyorum lütfen herkesin fikrine saygı duymayı öğren
Bety Minkpndam uyanıkken yere koyamıyoruz çiviye yatırmışcasına ağlıyor 😭 aşıyı cuma günü oldu normalde de çok sakin bir bebe değil yani aşı huzursuzluğu mu anlamıyorum
Fitifiti Minkpndam Nasıl olsa yorumum silinecek. O nedenle hiç kendimi yormıyım. Araştırın,okuyun lütfen 🙏🏻
Fitifiti DoraKizimm İnsanın aynı yerden canı yanmayınca asla empati yapamazmış. O hesap yani :) Uyanmanıza sevindim. Sağlıkla büyütün inşallah
Tosbik1406 Minkpndam atak haftasına girmiştir gazı vardır benimki 10ay hep ağladı nerdeyse abartma cnm
Minkpndam Tosbik1406 sizin ağlamış olabilir ama benim kızım uysaldı ve ağlamıyordu 1 haftadır çok ağlıyor bunun nesi abartı?
Fitifiti Tosbik1406 Tam olarak nasıl bir dil uzatmışım pardon? Hakaret,küfür mü ettim? Hangi kelimemi saygısızlık olarak adleddiniz acaba. Birilerine sarmak istiyorsunuz belli ki. Ama o ben değilim. Hoş kalın.
Mustafaras0906 Minkpndam iğneden sonra ağrı olabilir huysuzluk olabilir ağrı kesici var bebekler için onı versen inşallah kesilir
yazinannesi21 Bety Pazartesi günü 4. Ay aşılarını yaptırdık O günden beri kızım çook değişti Sürekli amaa sürekli ağlıyor, bağırıyor Asla uykuya dalamıyor gece en az 5-6 kere uyanıyor Nefret ediyorum şu aşıların yan etkilerinden. Yazık yavrucuklara yaa
Bety yazinannesi21 kesinlikle ama sağlıkları için olduğunu düşündükçe rahatlıyorum 4. Ay atağı da zor uyku düzensizliği oluyor muhtemelen ikisi bir arada daha da zorluyordur oğlumun öyle olmuştu 😭