Minkpndam Tosbik1406 sizin ağlamış olabilir ama benim kızım uysaldı ve ağlamıyordu 1 haftadır çok ağlıyor bunun nesi abartı?
Bety yazinannesi21 kesinlikle ama sağlıkları için olduğunu düşündükçe rahatlıyorum 4. Ay atağı da zor uyku düzensizliği oluyor muhtemelen ikisi bir arada daha da zorluyordur oğlumun öyle olmuştu 😭
FHKK Minkpndam 2 ay aşısı ağır kuzum canı yanıyordur çay kaşığı ile mor calpol ver, bende senin gibiydim sakin çocuğum aşı sonrası ağlıyordu bende ağlardım ağrı kesici ver daha fazla acı çekmesin