Esma- Glsm11 bende de d vitamini ve b12 eksikliği var eskiden de oluyordu ama vucudum böyle bi tepki vermemişti bilmiyorum ki canım ya
Esma- Glsm11 canım sana yazıcaktım kan pıhtılasmasına baktı bide trombosi midir nedir tıp dilinde ona baktı onlar da gayet normal çıktı sorun yok dedi Demir eksikliği varmış çok hafif
Esma- Glsm11 yarın da romatizma doktorum var bide ona dile getireceğim , bugün kü doktorum kesinlikle problem olmadığını söylüyor , ve ben fark ettim adetime yakın zamanda oluyor sanırım artık yaş geçtikçe hormonlar farklı çalışıyor olababilir
Theodora Esma- Sakin internetten arastirma yapmak gibi bir hataya dusmeyin hayatiniz kararir. Doktor cok onemli gorse uzerine daha da gider detayli incelerdi. Gecmis olsun.
Esma- Theodora evet en ufak şeye bile kanser yazıyor eğer insanda birsey yoksa bile olacak kanser o denli piskolejiyi bozuyor internetten araştırmak
Esma- Theodora 😀😀anlıyorum seni aynısını yapan biri olarak Allah sonumuzu hayır etsin dermansız dert vermesin insallah
Esma- Ssssraa ay canım benimde ya bacaklarıma falan alıştım da kollarımda böğrümde çıkınca piskolejim bozuluyor aklıma sen geldin yazışmıştık ya geçen
Esma- Ssssraa sen alıştın sanırım bu duruma bana çok tuhaf geliyor piskolejim alt üst oluyor , beni basına gelen anlar sadece sanırım
Ssssraa Esma- evet ben alıştım görmezden geliyorum diyebilirim. İncelemiyorum, bakmıyorum. Sen de öyle yapmayı dene sonuçta tahliller vs temiz çıkıyor 🌸
Esma- Ssssraa sen en güzelini yapıyorsun bende yeni basladıgı icin alısamadım sanırım bu yaşta böyle şeyler var ileri yaşta neler olur bilmiyorum , ne kadar sürede iyileşiyor
Esma- Ssssraa bana biraz moral verirmisin Allah rızası icin ya kendimi kötü hissediyorum, , seninde rengarenk mi çıkıyor benim bazısı yesil bazısı sarı bazısı çok koyu zamanla renk değişiyor ve vücudunun her yerinde mi
Esma- Ssssraa defalarca kan tahlili yaptırdım diyorum birinde çıkmazsa birinde çıkardı şayet kötü bişey olsaydı gözden kacmazdı diyorum cünkü 4 defa kan tahlili yapıldı hersey iyi denildi lakin neyin sebep olduğunu onlarda bilmiyor , nebileyim iste ya 🙃