Glsm11 haftaya persembe benim hastanede de romatizma dokturunda randevüm var onun da fikrini almak isitiyorum araştırılması gereklimi degilmi öğreneceğim , iki doktora sordum ,, onlar herseyin normal oldugunu sorun olmadığını söyledi , sanada haber ederim en azından icin rahatlar ,,