Esma- evet aniden oluyor ve aniden çoğalıyor daha sonrasında kendiliğinden geçiyor. Renk değiştirmesi çok normal hepsi farklı süreçlerde oluyor ve morluk geçmeye yakın yeşil rengini alır. Yani gittikçe rengi açılır, değişir ve sonunda geçer bu her morlukta böyledir. Kafana takman gereken bir şey olsaydı emin ol ilk seferde alınan tahlilde çıkardı.
Bana doktor genç ve açıl tenli kadınlarda çok sık karşılaştığımız bir durum demişti. Onları görmemeyi dene. Bir şey yoksa da psikolojini, beynini ele geçirip sen bir şey çıkaracaksın. Unutma her şey kafada bitiyor ve sen de bunu bitir. Bakma, görme.