bisenakillisinzaten Busranurnsjsjsjsjsnsndns benim ki 12 de uyuyor. Valla bende onla birlikte uyuyorum sonra gündüze enerjim kalmıyor 😅
TheBaby Melisbugi Valla 4 yaşla öndesin. Kızımın 20 yaşına geldiğini düşünüyorum kendimi hesaplıyorum sonrası psikolojik yıkımm🥺
Melisbugi TheBaby bazen banada oluyor sonra kapı gibi abisi var arkasında inşallah herzaman diyip geçiyorum 14 yaş araları kızım haftaya 9 aylık olcak zor araya zaman girince 🥴
Busranurnsjsjsjsjsnsndns Annekizz Valla bende aldım çayımı pastami sessizlik ne büyük nimetsin diye şükrediyorum 😄
Busranurnsjsjsjsjsnsndns Melisbugi Digero kaç yaşında benim oğlum 2 yaşında ben 21 yaşında anne oldum 23 yaşındayım şuan bidaha 30 olunca yaparım oğlum 9 yaşında falan olunca inşallah bakalim
Melisbugi Busranurnsjsjsjsjsnsndns 14 yaşında oğlum 9 aylık kızım bende erken anne oldum ama arayı çok açma derim kaset başa sarıyor baya zorlanıyorsun
TheBaby Melisbugi Vallahi aynısını düşünüyorum. Abiden yana çok şanslıyız. Önce Allah’a sonra ona emanet. Babalara güven olmaz. Asla desemde boş, bişey gelse başıma ne yapacak kesin evlenir diyorum.
Umut_berke Melisbugi aynı durumdayiz benim oğlumda 12 yaşında 2 .oglum 3 buçuk aylık aralarında 12 yıl var çok zor oluyor rahatlığa alışıyorsun bir anda hayatım değişti bayağı zorlanıyorum allah yardımcımiz olsun
SultanBartu Yoruldum 5 ay 15 günlük benimde aynı şekilde 23:00 24:00 Allah ım güç versin bizlere artık diş mi yoksa hep böyle mi gidecek kestiremiyorum 🤦🏻♀️
ylzsa mavisaclikiz kaç aylık bebeginiz kızım 2 aylık 11,12 yi buluyor bazen hep böyle mi gidecek diye düşünüyorum degişir mi ?
TheBaby Melisbugi Anneannem derdi ki erkek eşini gömerken bakınmaya başlarmış cenazeye gelen kadınlara🤨
Melisbugi TheBaby 😄 büyükler ne derse doğrudur Allah göstermesin canım rabbim çocuklarımızla sağlık huzur versin inşallah 🙏🏼 hepimize
Busranurnsjsjsjsjsnsndns TheBaby haha valla öyle bak benim kaynanam öldü kayinpederim kudurdu sanki hemen evlendi😄
Annesininmiskokulusu Busranurnsjsjsjsjsnsndns bence kaçta uyuduğundan çok kaçta uyandığı önemli benim için☺️ bu aralar kanayan yaram, gün aymadan uyanıyo kendime gelemiyorum gözüm açılmıyo. Kışın hiç iyi olmuyormuş havanın geç aydınlanması beni mahvetti🤭🥴
Bahar-4 11aylık oğlum 11,11.30 aşağı uyumuyor gecede 7,8 kez kalkıyor 9:30 uyanıyor gündüz iki uyku yapınca akşam geç yatıyor bazen tek uyku 3den sonra uyutmuyorum yinede 10 da uyur napıcam bilemiyorum