Mommqueen Umay3840 oğlum 5 ay 20 günlük kızım 4 yaşında iki çocukla düzeni oturtmam çok zor oldu çok zaman aldı ama başardım nihayet ilk başlarda 11,5 gibi uyuyordu ta oğlum gündüz uykusu çok çok kısa ama max 45 dk böyle oluncada gece uykusuna erken geçıyor
Busranurnsjsjsjsjsnsndns MelinayAsel29 beni gündüz emmiyodu gece sürekli uyanık di sadece emmek istiyo uyumuyodu e bende bı ay bı sabrettim değişir diye bekledim yok iyice uykusuz geceler başladı tabi haliyle uykusz olunca enerji 0 oluyor bende kesmeyi denedim ve hemen kestim şükür daha iyiyiz
Busranurnsjsjsjsjsnsndns TheBaby haha valla öyle bak benim kaynanam öldü kayinpederim kudurdu sanki hemen evlendi😄
Pembebeyzmavi Busranurnsjsjsjsjsnsndns sütten nasıl kestiniz ya bende kesmeyi düşünüyorum ama memeden nasıl keserim ve memeden kesince nasıl uyuturum veeee göğüslerimin ağrımasını nasıl konttol ederim hiç bilmiyorum korkudan kesemiyorum sütten
Busranurnsjsjsjsjsnsndns asliuyar oturur zamanla ya ama sen hep 9 gibi uyutmaya calıs benimde öyleydi inatla bir ay boyunca 9 da uyutuydum alıştı
Busranurnsjsjsjsjsnsndns minikcivcivinannesi Amanin cokmu ya sana vakit kalmazki öylede direk uyumak ister insan
minikcivcivinannesi Busranurnsjsjsjsjsnsndns yok valla 3-4 e kadar oturuyorum ben o yüzden pek sorun olmuyor 😂
greenmom Busranurnsjsjsjsjsnsndns 11:30-12:30 a sarktığı büle oluyor. Nasıl alıştı sizinki? Emmeden uyuyamıyor hala bizim minik 🐣
SultanBartu Yoruldum 5 ay 15 günlük benimde aynı şekilde 23:00 24:00 Allah ım güç versin bizlere artık diş mi yoksa hep böyle mi gidecek kestiremiyorum 🤦🏻♀️
Yoruldum SultanBartu 40. Gününden beri böyle 4 aylık şimdi 😀 bilemiyorum kendimi yetişkin zannediyor sanırım
Annesare SultanBartu benim oğlumla aynı sanırım 21 haziran doğumlu yok uyumuyor saat 1.5 2 anca öyle bu böyle mi devam eder 😭
Selma-aygun37 Busranurnsjsjsjsjsnsndns hiç belli bı saati yok bazen akşam 9 bazen sabah 5 dün gece 11 de uyudu bu gecede öyle olucak heralde hala oyun oynuyoruz ☺️
Busranurnsjsjsjsjsnsndns MelinayAsel29 Valla benim kestim sütten yemeğe başladı isterse yemesin aç kalır diğer öğün katıla katıla yer😄