ma9419 Ben de hep imrenmişimdir erken uyutan annelere.Benimki 8 de uykuya yatıyor yarım saat sonra uyanıyor,uykusunu almış bir şekilde.Emzirip yatırsam da tekrar uyumuyor.Sonrasında 12 den önce uyumuyor.Bebeğim 6 aylık.Uyku düzenimizi bir türlü oturtamadık.