gocebebirbayan İlk sezaryen üzerinden yaklaşık 20 ay geçti, 2. Sezaryen olalı 47 gün oldu ben dediğin gibi bi ağrı yaşamadım cnm. Bel ağrısı var biraz o kadar. Seninki dediğin gibi yorgunluk da olabilir. Gerçi ben de 2 bebeyle totom yumuşak yer görmeden gece ediyorum ama bilemedim 🤷🏻♀️