Sezaryen olalı 10,5 ay oldu. 10,5 aydır her gün ağrıyor kızlar , her gün sızlıyor. Ayaklarıma kalın çorap içeri terliği giyiyorum suya sokmamaya çalışıyorum, yelek giyiyorum üstüme evin içinde ama yok çok kötü ya. Doktor a gittiğimde her şey normal bir problem yok demişti. Şimdi de yürüyemiyorum bile aşırı ağrı yapıyor. Kendimi çok yorduğum için mi acaba ki 🙍🏻♀️ Bebeğim beni çok yoruyor 🙍🏻♀️ Kimse de yok 7/24 tekim evde 😔