Deletedmom789 inan ki yalnızlık çok zor ya. Şuraya atıp kendimi paralaya paralaya ağlayasım var yemin ederim. 😭 eşim Suriye de. Ailem uzakta. Eşimin ailesi gelmezler az dinleneyim. Çöpü kendim atıyorum , ekmeğe bebekle kendim gidiyorum. Eşim olsa o yapardı bunları. Eş ne kadar önemliymiş ya evlilikte. Millet bana parasına bak oh kafan rahat diyor. Allah onlara da benim çektiğim gibi acılar versin. Bıktım artık ya. Çok yoruldum valla çok yoruldum. 😢 annem tutmuş geçen ay 1 kasa mandalina 1 kasa nar limon bahçelerinden toplamış getirdi. Anne verme yiyemem çürür çöpüyle uğraşamam dedim. Yersin dedi bıraktı gitti. Hepsi çürüdü yiyemem ben ki.. 15 kg a yakındı ya evin çöpüyle de 😥 kanguruda bebeğim 8,5 kg. Ne halde indirdim 3. kattan da siteyi çıktım ilerdeki konteynıra götürdüm. O güne kadar sızlıyordu , o günden beri ağrıyor 😭😭