cikolatahurma DurununAnnesi12 il sağlık müdürlüğüne gidip şikayette bulunsaydınız dilekçeyle öyle saçmalık mı olur sağlık bu sağlık
use_use cikolatahurma Tüm çalışanların olduğu gibi sağlık çalışanlarının da grev hakkı mevcut ki kaç gündür her yerde duyurusu yapıldı. İstediği kadar şikayet etsin post sahibi hiç bir sonuç alamaz.
elmaliturtam cikolatahurma hukuki yolla yapıyorlar grevlerini zaten hukuka aykırı bir durum yok kaç gündür basbas bağırıyorlar grev yapacağız diye burda bile kaç gündür konusu geçiyor haberlerde geçiyor sosyal medyada geçiyor her yerde bahsediliyor zaten
Mihrimahim16 Haklılar… Grev de yapsalar haklılar görev de bıraksalar haklılar.. yönetim çok kötü ülke kaos içinde…
Silaaaaa DurununAnnesi12 aynı durumu defalarca yaşadım cinnet geçirecek hale gelmiştim gün veriyorlar gidiyorsun kapı duvar
cikolatahurma Mihrimahim16 onlara tanınan haklar hiçbir gruba verilmedi nankörlük çifter çifter maaşlar alınırken sesleri çıkmıyordu.
cikolatahurma elmaliturtam hukuki yolla yapıyorlarsa da insanları mağdur etmeyecekler neyin grevini yapıyorlarmış