DurununAnnesi12 bugün kızımın kontrol günüydü az önce gittim kapalı grev varmış bi günlüğe önceden haber edilmez mi ya zaten zar zor yürüyorum hava yağmurlu of 😐
birmelekannesiiio DurununAnnesi12 bende kızımın aşını yaptırmaya gitmiştim o zamanda kapalıydı grevdelerdi kaç tane hamile kadın bebekli kadınlar hep geri döndü.. Böyle şeyler anons edilebilir yani
DurununAnnesi12 nurelem arıyoruz kapalı çalıyor hep dünde doktorumuzla konuşuyordum bahsetmedi grevden
DurununAnnesi12 2oglananasi bizde 7/24 kanal 7 açık ve kanal 7 de bu tür haberler paylaşmıyorlar hep cumhurbaşkanının haberlerini yapıyorlar
kenankaan DurununAnnesi12 grev kararı hafta başından beri söyleniyordu zaten, haber sitelerinin çoğunda da yazıyor
Banu- DurununAnnesi12 uzun zamandır sağlık çalışanları 15 aralıkta grev yapacaklarını bildiriyorlar ama bütün tv, telefon, sosyal medyalar
DurununAnnesi12 Banu- bizde 7/24 kanal 7 açık canım haberlerinde de cumhurbaşkanından başk haber yapılmıyor
Zlg DurununAnnesi12 Tvde haberlerde de cikmisdi aslında ama heran herseyi görmemiz mümkün d3gil tabiki en azindan ebeniz haber verebilirdi
sherlock_mom DurununAnnesi12 kiz bizimkilerde ayni geldikleri zaman çizgi film bile actirmazlae ruhum daralıyor valla