Elifffinnn10 Hasta olanlar için acil servisler hizmete devam ediyor, acil bir durumda başvurabilirsiniz. Bu arada herkes manyak oldu evet haklısınız. Öldürülen doktorlar, darp edilen hemşireler , benim vergimle maaş alıyorsun bakacaksın ulancılar, mhrs de bir hasta için tanınan sürenin sadece 5 dk olması yüzünden manyak oldular evet.