Grlnl faiz indirerek kime yardımci oluyorlar ki zaten , insanlar üretim yapamıyor ki yapsa elinde patlıyor herşey . Çiftçi bitmiş , iş veren bitmiş , sadece müteahhitlere faydası var bu işin .
Allah bunların hesabını sorsun , bize şu ölümlü dünyada bunları yaşatıyorlar ya , cehennem zebanileri , gün yüzü görmesinler onlarda.