Az once marketten geldim 2 paket bez 2 tane avakadoya 230 lira verdim 15 gun 9nce 35 liraya aldigim seker indirime girmis 37 liraya o da su an ne kadar bilmiyorum en son neyi kaca almistim ki diyorum takip edemiyorum her gecen gun herseyin fiyati artar mi ya cocugum icin endiseleniyorum resmen 9nceden kayradan stremsten iyi kotu bi tunik pantolon mont falan alabilirdim o gun sadece baktim bi mont ve ince kagit gbi 2500 lira yazmislar ust bas almayi biraktim artik nerden kısabilirim kafasindayim Allah belalarini versin ne diyim ya