Arkadaşlar bu ne hal ya geçen ay aldığım 5 litre yağ 18 TL zam almış ve ocaktan sonra Allah bilir ne zamlar göreceğiz. Un, margarin, şeker daha geçen 4.25 e pahalı dediğimiz süt 5.90 olmuş o da migros marka yani adam akıllı Bi süt bile alınmıyor. eskiden puding yapardık ya, içi rahat 1 litre süt Bi paket puding kullanabilecek var mı acaba? İlaçlar, vitaminler, almış başını. çocuklar oyuncak görüyor istiyor Bi bakıyorum el kadar markasız oyuncak bile 100 TL. Hayır bunlar iyi günler galiba ona yanıyorum zam üstüne zam göreceğiz daha. Su faturası ödedik 24 lirası kullanım bedeli 60 TL vergi dağıtım bedeli filan. Doğalgaz desek geçen sene 150 gelecek fatura bu sene 350 geliyor. Aynı yiyip içip aynı kullanıp daha da fazla ödemek artık zoruma gidiyor. İşin kötüsü duracak gibi de değil nolacak halimiz ya. Kpss çalışıyorum kitap alıyorum mecbur her ay. Bi soru bankası 48 TL olmuş el insaf ya. Hadi ben öyle böyle alıyorum yandığım kendim de değilim. Asgari ücretlinin çocuğu oyuncak istemiyor mu kitap istemiyor mu? Ona ilaç lazım olmuyor mu? Çıldırıcam gerçekren vaziyete bakın ya