2cocukannesikizimveoglum Tv gelişimini geriletmiş olabilir canım ama sadece konuşmuyor diye hemen otizm diye düşünme yoktur bir şeyi, şimdiki çocuklar herşeyi anlatabildikleri için konuşmak işlerine gelmiyor😊 yeğenim bebeğine hiç tv izletmedi, sürekli kitap okudu, hep konuştu ama 2 buçuk yaşında hala konuşmuyor😊pedagoga götürdü normal dedi, kendine yüklenme yani konuşmucak oldumu konuşmuyorlar😀 tabi tvyi de ne kadar az tutarsan o kadar iyi beyin gelişimi için🥰