2cocukannesikizimveoglum Kizim 18aylik ve tek bir laf etmiyor.psikologdan randevu Aldim ,InSALLAH SORUN CIKMAZ.Tv yuzunden hepsi,Yemek yesin diye actim her defasinda,bagimlisi oldu
Saripapatyammm 2cocukannesikizimveoglum Insallah birseyi yoktur. Bu durum icin test vs yapiliyor. Psikologla birlikte birde bunun icin doktora gittinizmi
1anne1evlattt 2cocukannesikizimveoglum amcam 5 yaısna kadar konuşmamış..küçük amcamın oğlu da böyledi 3 4 yasına geldi tek tük laf ediyodu bizde otizmden şşüpelendik piskolog TV yasakladı ama genetik sorun çıkmadı iyi suan konuyor 5 yasında heralde.
2cocukannesikizimveoglum Gizem9565 gun icinde 2saat ,hamileyim bazen agrilarim olunca aciyorum baksin diye dinlenme amacli,amma Yalnis yapmisim
2cocukannesikizimveoglum 1anne1evlattt esimin kardeside 5yasina kadar konusmamis ,acaba diyorum onami cekti doye
Leylaa_ 2cocukannesikizimveoglum 2 saat çok fazla 7 yaşına kadar elinizden geldiği kadar izletmeyin yada gün icin de 15 20 dk özellikle çizgi film hiç izlemeyin bizim gördüğümüz gibi görmüyor onlar daha hızlı ve hareketli görüyorlar
Mervemerveesk Mervemerveesk biliyorum siz de hamilesiniz ama onunla oyun oynamak için özel vakit ayırın. Oyunlar kurun ona, oyun esnasında ilişkide olun hep. 10 dk bile olsa çok değerli
Saripapatyammm 2cocukannesikizimveoglum Bence üzmeyin kendinizi. Hırcınlık 2 yas sendromudur. 26 aylik kizim 10 kez seslenirim 10.da anne noldu der. Aldiris etmeme halide olabilir.
2cocukannesikizimveoglum MelekSubasi Biraz hircin,Cok haraketli,Bir dakika durmaz,Ismiyle sesleniyorum cani isterse bakiyor,Tepkiler bazen yok
1anne1evlattt 2cocukannesikizimveoglum buyul ihtimal ama sız göturun içiniz rahat etsin TV vs kaldırın bi süre bunca iş arasında zor ama 1 saat yarım saat bol konuşmalı aktivite yapın derim.ben altını değiştirirken uyutmadsn önce kucagımda öyle otursada hep konuşuyorum 2 aylık jken anne dedi ama tabi taklidini yaptı birebir videosunu çekmiştim. Sürekli böyleyim hep ona odaklansrak konusyorum
2cocukannesikizimveoglum Birkullanici Valla artik kendimi suclamaktan baska bir sey yaptigim yok,Korkular sardi beni ,herseyi bende supe olusturuyor
Dn23-1 Mervemerveesk oyun kurun dediniz ya beni oğlum çık hareketli 18 aylık onunla neler oynayabilirim oyuncaklarıyala oynuyoruz ama ilglisi hemen gidiyor başka yöne önerebileceğiniz oyunlar var mı
2cocukannesikizimveoglum Mervemerveesk evet Kitaplara cok duskun,Oyuncak bagimlisi degil,Hergun kitaplari getirir onume ,ben resimlerine bakmamiz icin ,kitap bagimlisi amma okuyorum dinlemiyor,
Balkupum2505 2cocukannesikizimveoglum insalalh öyle bisey yoktur bacım. Hicmi konusmuyo seslendiginde falan dönüp bakmiyomu
2cocukannesikizimveoglum Balkupum2505 donup bakar amma sadece ben ve babasi seslenirsek,baskalarna tepki vermez,,
MelekSubasi 2cocukannesikizimveoglum O hirclik 2 yas sendromu olmasin o yaslarda cocuklar yerinde durmaz ki. Cani isteyince de bakar bakmaz 🌸 Ben koca ogluma oyuncakları toplamasi icin sesleniyorum bakmıyor ama adını deyip arkasindan disariya çıkıyoruz diye seslenince bakıyor. Komut almıyor mu mesela? Bol bol kitap okuyun Okula gitsin yani oyun grubu hic yoksa parka gidin. bir de genetikte varsa konusmamasina takilma.
Balkupum2505 2cocukannesikizimveoglum oglumda 19 aylik olmak uzere günde 1 2 saati gecmicek sekilde ara ara izletiyorm tv seslenincede işine gelirse bakiyo isine gelmezse bakmiyo her bebek bir olmayabilir cnm. Peki komitlari yerine getiriyomu bisey sordugunda eliyle falan gösteriyomu
Luisluis Bakın benden size tavsiye,eğer başka belirti yoksa kendinizi lütfen üzmeyin kızım 20 aylık şuan.18 aylıkken anne baba dışında tek kelime etmiyordu.şuan 20 aylık ne söylesem tekrarlıyor söylüyor herşeyi hem de gayet net şekilde.2 ay içinde çocuk resmen şakıdı.biraz kendinizi rahatlatın stresiniz onu etkiler.baska belirti hissediyorsaniz bunu bilemem ama sadece sorun konuşmuyor olmasiysa biraz sabredin derim.
2cocukannesikizimveoglum MelekSubasi inSALLAH OYLEDIR,yoksa uzuntuden kahr olurum,tv izletmenin sucu,