1712Elifeda Kizimmmmm Evet öyleymiş önemliyse yaptırıcam tabiki artık imkan falan kalmadı bu devirde çocuklarımıza istediğimiz gibi bir hayat imkan sağlayamayacağımız için çok üzgünüm gerçekten
Mini_ka 1712Elifeda mutlaka yaptırın benim kızım yakalandı rota virüse. Ya o zaman hiç üstünde durmadık mutlaka yaptırın diyen olmadı ama keşke dursaydık üzerinde
1712Elifeda Uzayiko Hm anladım csnım sağolasın..O zaman bende yaptırayım banada hemşire biz yapıyoruz demişti de
1712Elifeda Nilunas Evet öyleymiş 3. Ve 5. Ayda ☺️ Sağlıklı olsunlards yavrularımız elimizden geleni yapıcsz onlar için tabiki
1712Elifeda Berna0612 Ayy kuzum benimm çok geçmiş olsun..İşte olmaz dememek lazım nerde ne geleceğini isan bilemiyor maalesef 😓
1712Elifeda _YanakReisinAnnesii MaşaAllah😊😊Çok şükür Rabbim evlatlarımızı kazalardan belalardan korusun inşaAllah
1712Elifeda Seda0651 İnternetten baktım ama 2021 fiyatında 150 ile 230 arası yazıyor zam geldiyse güncellenmediyse bilmiyorum eczanelere sormak lazım..Bir kaç ay öncesine kadar satıyorlardı hala satıyorlarmı onuda bilmiyorum
edinamoreno 1712Elifeda mutlaka yaptırılması gerekiyor ağızdan sıkıyor şırınga gibi. 2 dozunu da yaptırdık o zaman 300 kusur liraydı şimdi ne kadar bilmiyorum ama yaptırmayanlar çok ciddi sağlık sorunu yaşadı etrafimdan biliyorum