1712Elifeda ben yaptırdım. Rotateq aşısını tercih ettim. 3 doz şeklinde yapılıyor 2-4-6 aylarda yapılıyor. Bebeğim 2 aylık ilk dozunu yaptırdım. Özel hastanelerde 2 doz yapıyorlardı ben özel pediatri kliniğine götürüyorum çocuğumu orda 3 doz yaptırdım