1712Elifeda Merhaba güzel anneler.Rotavirüsü aşısını yaptıran var mı acaba.Üçüncü ayda kilo boy kontrolümüz var sağlık ocağında.. Yaptıran anneler yazabilirler mi😊😊
iremferdi 1712Elifeda cuma günü 3.ay kontrolümüz var yaptıracağız doktorumuz imkanı olan herkesin yaptırmasının iyi olacağını söyledi malum devlet karşılamıyor keşke karşılıyor olsa 🙄
nilhande 1712Elifeda doktorumuz ısrarla yaptırın dedi, ben evde yaptım ikisini de ağzına sıkıyoruz sadece
NilsMomm Biz yaptırdık rota virüsü çok tehlikeli bir virusmus.cocuklsri yakalanan annelerin keşke aşıyı yaptirsaydik diye yazdığını çok okudum.asi olunca da virüsü kalıyormuş bebek ama hafif atlatiyormus
1712Elifeda iremferdi Kesinlikle şu devirde şu pahalılıkta askeri ücretle çalışan aileler hangi birine koşsun 🙁
1712Elifeda Kizimmmmm Evet öyleymiş önemliyse yaptırıcam tabiki artık imkan falan kalmadı bu devirde çocuklarımıza istediğimiz gibi bir hayat imkan sağlayamayacağımız için çok üzgünüm gerçekten
Aysecelik17 2-4-6 . Aylarda yapılan bir aşı , ben kızımada yaptırdım oğlum 6 aylık onada yaptırıyorum , yaptırılması gereken bir aşı çocuklar için bence
Uzayiko 1712Elifeda ben yaptırdım. sağlık ocağında yapmıyorlar özel aşı olduğu için ama doktorumuz önerdiği için yaptırdık 3.ayında. hatta bugünde 2. Dozunu yaptırdık 5 aylık olduda. bence yaptırmakta fayda var
Mete-59 Uzayiko ateş yaptı mı bende ilk dozunu yaptırdım 23ünde 2.dozu var ateş yapar mı diye düşünüyorum.
1712Elifeda Uzayiko Hm anladım csnım sağolasın..O zaman bende yaptırayım banada hemşire biz yapıyoruz demişti de
Nilunas Bende yaptırdım canım ağızdan içiriliyor bi yan etkisi olmadı kızımda 3 bucuk aylık iken yaptırdım diperi 5.aydA
1712Elifeda Nilunas Evet öyleymiş 3. Ve 5. Ayda ☺️ Sağlıklı olsunlards yavrularımız elimizden geleni yapıcsz onlar için tabiki
Berna0612 1712Elifeda benim büyük kızım 3 yaşında rota virüsüne yakalandı zor atlattık 3 ay geçmek bilmedi bide hamileydim bende çok zorlandım onunla beraber minnoşum da 2 aylık ona yaptırtacam inşallah
1712Elifeda Berna0612 Ayy kuzum benimm çok geçmiş olsun..İşte olmaz dememek lazım nerde ne geleceğini isan bilemiyor maalesef 😓
Kurtlarkuslaralemi 1712Elifeda yapılması gerekli bence çünkü hastalığa yakalanırsa zor. Biz iki dozu da yaptırdık.
_YanakReisinAnnesii 1712Elifeda 3. Ay da ilk dozu olduk 5. Ay da ikinci dozumuz var alerjik olmamıza rağmen bir sorun yaşamadık çok şükür 😌
1712Elifeda _YanakReisinAnnesii MaşaAllah😊😊Çok şükür Rabbim evlatlarımızı kazalardan belalardan korusun inşaAllah