Sevnurr ben ilk zamanlar çok ağladığında aldım sakinleştiği gibi koydum tekrar ama ilerleyen zamanlarda sakinleşmesi için önceliğim yatağında pışpış yapmak oldu😊 sakın korkmayın bende korkuyodum ama korkmak çözüm değil bir an önce kendinizden emin olup harekete geçin😊 ben eşim karşı olmasına rağmen başladım uyku eğitimine ve üçüncü günün sonunda benden özür dileyip iyi ki yaptın dedi😊 çünkü ilk defa sadece 4 dakika mızırdanarak ve gece boyu kesintisiz uyuyarak mutlu uyandığını gördü😊