tutku35 bnm bebeğimde 3,5 aylık aynı şekilde saat bası en gec iki saatte bir uyanıyordu sırf alıskanlıktan emmek için. Bende önce meme sonra mama verdim iyice doyurdum , gece iilk uyandıgında tekrar emzirdim ve mama verdim geri uyudu . İki saat sonra uyandıgında emzik verip emme içgüdüsünü tatmin etmesini sagladım ve geri uyuttum . Tekrar iki saat sonra uyandı bu kez yine meme ve mama seklinde besledim . İki gece bu sekilde devam ettim ve alıstı şimdi 4 saatte bir uyanıyor. Gündüzleri sadece emziriyorum ama hala gece mama desteği verıyorum . Bir deneyin sizde....